// Կարգերը
Հարցում
Գնահատեք կայքը
1. Գերազանց
2. Լավ
3. Վատ
4. Վատ չէ
5. Բավարար
Պատասխանների թիվը: 67
Վիճակագրություն

Rambler's Top100
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Գրանցված: 0
Տեսադարան
Մուտք
Մուտքանուն
Գաղտնագիր
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Շուտով

Դեռ չենք հայտարարել
Կայքի հիմնը
Նկարներ
Այստեղ
Թարմացումներ
<
Գլխավոր Հոդվածներ ◄| Հատուկ

Կարգում: 68
Ցուցադրված է: 11-20
Էջեր: « 1 2 3 4 ... 6 7 »

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
...
Արեւի որդի Արէն շարունակեց:

Գիսանեի տաճարում, իր նահատակվելուց երեք օր աոաջ, հայոց վերջին քրմապետը հրավիրելով հայ նախարարներին, նրանց մի հեքիաթ ասեց:

Ես զարմացած լարվեցի տեղումս:

Քրմապետ Արձա՞նը,- զարմացա ես:

ՔՐՄԱՊԵՏ ԱՐՁԱՆԻ ՀԵՔԻԱԹԸ

- Արծիվն ու աղվեսը մի օր բարեկամացան ու պայման կապեցին, որ եթե նրանցից մեկը զոհվի, ապա մյուսը պետք է իր վրա վերցնի զոհվածի ձագերի պաշտպանությունն ու դաստիարակությունը: ժամանակ անց, արծիվը, որ պատահաբար կոտրել էր թեւն ու մեռնում էր լեռան ստորոտում, ուրախացավ, երբ աղվեսը հայտնվեց նրա մոտ: Վեհանձն արծիվը չկասկածելով մայր աղվեսի ազ-նըվությանը, հիշեցրեց նրան իրենց պայմանի մասին: Աղվեսը հանգստացնելով մեռնող արծվին, իմացավ թե որտեղ է գտնվում նրա բույնը: Նա բարձրացավ լեռան կատար ու անցավ իր պարտականություններին: Աղվեսը համոզեց արծվի ձագերին, որ երկնքով սավառնելն անմիտ զբաղմունք է, համոզեց, որ արծվիկների հավատամքը՝ արեւի ու երկնքի մասին, հնարովի է:
Հատուկ | Դիտումներ: 2632 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 23-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

About a unique peculiarity of 
Armenian petroglyphs

Samvel  M. Shahinyan








  • Man is a biological and social being; and in addition to the factor of social self-organization, the biological environment also has had a critical impact on the formation of his spiritual and contemplantive inner world over thousands of years (1). All factors of biocenosis, with which man is related genetically as a system, and the factors of biotope have perhaps maximally contributed to the development of the modern human.
Պատմություն | Դիտումներ: 3572 | Հեղինակ: Samvel M. Shahinyan | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 09-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Լոուրենս Արաբացի
«Այդ անտանելի հայերը»


Բրիտանական լեգենդար հետախույզ Լոուրենս Արաբացին` Թոմաս Էդուարդ Լոուրենսը (1888-1935) արևելագետ էր, Մեծ Բրիտանիայի «Ինտելիջընս սերվիս» գաղտնի ծառայության գործակալ: Կազմակերպել և ուղղորդել է արաբների 1916-1918 թթ. ապստամբությունը թուրքերի դեմ: Ամերիկացի լրագրող Լինկոլն Սթեֆենսը Լոուրենս Արաբացու հետ հարցազրույցը, որից հատվածներ ենք ներկայացնում ստորև, համարում է ամենաարտասովորն իր ամբողջ լրագրողական կյանքի ընթացքում: Մի մարդ, որ նպաստել է Իրաքի թագավորության ստեղծմանը, մասնավոր զրույցներում մնացել է նույնքան առեղծվածային, որքան իր քաղաքական ակտիվության շրջանի հրապարակումներում: Հարազրույցը գրի է առնվել 1919 թ. Փարիզի խաղաղության խորհրդաժողովի ժամանակ, առաջին անգամ հրապարակվել է 1931 թ. «Աութլուք ընդ ինդեփենդենթ» ամսագրում և արդիականությունը չի կորցրել մինչ օրս:
Հատուկ | Դիտումներ: 2697 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 09-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հայերեն Ֆոնետիկ ստեղնաշարի դասավորություն

Armenian Phonetic keyboard layout for Windows 32/64-bit

 

© 2011 Նարեկ Ավետիսյան (Narek Avetisian)

 

Քաշել ZIP-փաթեթը (251ԿԲ), բացել և թողարկել Setup.exe ֆայլը

Download ZIP-package (251KB), unzip and run Setup.exe

 

Նորմալ դասավորություն / Normal layout:

Հատուկ | Դիտումներ: 1096 | Հեղինակ: Նարեկ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 09-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԲՆԱՇԽԱՐՀԸ` ԵՐԿԻՐ ՄՈԼՈՐԱԿԻ ՔԱՂԱՔԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅՐԵՆԻՔ

(հարցազրուց ֆիզիկոս, հայագետ  Համլետ Մարտիրոսյանի հետ)



- Պարոն Մարտիրոսյան, դուք խիզախ տեսակետ եք հայտնում, որ հայկական բնաշխարհն է Երկիր մոլորակի քաղաքակրթության հայրենիքը: Ի՞նչ գիտական հիմքերի վրա եք հենվում այդպես մտածելու համար: 

- Դա ես չեմ ասում. ասում է համաշխարհային հնագիտությունը. ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ քաղաքակրթական բոլոր արժեքներն աշխարհով մեկ տարածվել են հայկական լեռնաշխարհից. երկրագործություն, անասնապահություն, նաև` հարակից արհեստներ, ապա` դիցաբանություն, գիր: Սակայն հարցն ունի շարունակություն. պետք է հիմնավորվի նաև, որ այդ արժեքները ստեղծողները կապ ունեն հայերի հետ: Այսինքն` պետք է դրվի հայերի` այս տարածաշրջանում բնիկ լինելու հարցը: Քանզի մինչև հիմա այդ արժեքները հայերի հետ չեն կապվում, գերիշխում է թեզը, թե հայերը եկվորներ են: 
Հատուկ | Դիտումներ: 2261 | Հեղինակ: ՀԱՄԼԵՏ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 08-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ARCHITECTURAL PARTICULARS OF STONE-DOOR CAVES

AND EXAMPLES OF THEIR USE IN PREHISTORIC IRELAND

SAMVEL  M. SHAHINYAN

 

     Abstract

         Circular, large size burial constructions -  tombs stand out among numerous prehistoric archaeological monuments on the isles of Great Britain by the perfection of their architectural plan, polyfunctionality, firmness and longevity of constructions. Irish Tara is the only one of its kind and stands out advantageously against a backgound of other monuments of the isles.

We have observed a great number of similarities between Tara and ornaments and symbols of petroglyphs and cave anthropogenic constractions spread in Armenia. Conceptual likeness and structural generalities among their architectural disigns make us think that we deal with architectural, building and spiritual phenomena preserved in archaeological and  material testimonies springing from the same source and belonging to one general civilization.
Հատուկ | Դիտումներ: 1930 | Հեղինակ: SAMVEL M. SHAHINYAN | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 08-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Մինչքրիստոնեական փուլում տաճարային Ճարտարապետութան
 զարգացումների մի քանի հարցերի մասին


Ճարտարապետության մեջ մեզ հայտնի ոճերը, ձևերը ի հայտ եկան հասարակական պահանջի անընդհատական զարգացման արդյունքում: Որոշ տարրեր կաողացան հարատևել այդ ոճերի մեջ, ճարտարապետական կառույցների կառուցվածքում, կամ առանձին, բայց փոփոխվող պահանջարկին ականջալուր` հարստացած նոր մանրամասններով, նոր գեղագիտական ընկալումներն համահունչ: Դրանք քարեղեն առանձին հուշարձաններն են` մենհիրներքարակոթողներկրոմլեխներ ու կրոմլեխատիպ կառուցվածքներքարե  դռներվիմաշար թունելներ և անցուղիներ, որոնց մի մասը դեռևս գործածական են, մյուսները պատմամշակութային հուշարձաններ: Դրանք նաև զարդարվեստի նմուշներն են, որոնցից մի մասը պահպանել է իր նախնական տեսքը, բայց կորցրել նախնական իմաստը և ձեռք բերել նոր իմաստավորում, կամ նմուշներն են` որոնք ձևափոխվել, ոճավորվել, բայց պահպանել են նախկինում վերագրված իմաստը` հարմարվելով նոր մեկնաբանությունների միջավայրին:
Հատուկ | Դիտումներ: 3880 | Հեղինակ: Սամվել ՇԱՀԻՆՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 07-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (1)

Մհերի Դուռ
«ՍԱՍՆԱ ԾՌԵՐ» ԷՊՈՍԸ 1000 ՏԱՐԵԿԱՆ ՉԷ՛
(հարցազրույց)

«Դարերով փնտրում ենք այն, ինչը մեր մեջ է. եւ կորցրածը կվերագտնենք միայն այն ժամանակ, երբ գիտակցենք կորստի արժեքը­»: 
Իր «Հնագույն հեթանոսական Աստվածաշունչ՝ Սասնա Ծռեր էպոսը» գրքի 1-ին հատորի մուտքն այսպես է սկսել Լոսանջելեսաբնակ Արթուր Արմինը (Արթուր Լեւոնի Բաբայան): Աշխատության այս հատորը բաղկացած է երկու մասից՝ «Հնագույն հավատքի թաքնագիտական իմաստները» եւ «Սասնա Տուն հավատամք-էպոսը»: 
Առաջինում ներկայացված են հնագույն հավատամքային պատումների ընդհանրությունները, թվաբանական, երկրաչափական, աստղագիտական համակարգերը եւ հին ժամանակների աշխարհաճանաչողությունը: Երկրորդ մասում հայկական էպոսի քողարկված, թաքնագիտական իմաստների վերծանություններն են ու վերլուծությունները, որոնք փաստում են «Սասնա Ծռեր» էպոսի հնագույն հեթանոսական հավատամք լինելը:
Հատուկ | Դիտումներ: 9849 | Հեղինակ: Արթուր Արմին, Աստղինե Քարամյանը | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 07-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀԱՅՈՑ ՀՆԱԳՈՒՅՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԷՋԵՐ

ԱՄՓՈՓՈՒՄ

«Հայոց հնագույն պատմության էջեր» գիրքն ընդգրկում է չորս հետազոտական աշխատանք. որոնց հենքը Սյունիքի վերին հին քարի դարի ժայռապատկերներն են՝ Եդեմի արխիվը.

  1. Եդեմ երկրային և երկնային
  2. Եդեմի արխիվի մասին հիշատակումներ հին աղբյուրներում 
  3. Հայկական նշանագրերի ուղին պալեոլիթից մինչև միջնադար
  4. Հիքսոսների առեղծվածը 



1. Եդեմ երկրային և երկնային Աշխատանքում Եդեմի այգու ճշգրիտ տեղայնացման փորձ է արվում:  Ծննդոց գրքի բնագրում Եդեմի այգին անվանվում է Gan ‘Eden, որում «այգի» իմաստը կրում է gan բառը: Սրան զուգահեռ եգիպտերենում ունենք kAn, kAn.w=«խաղողի այգի, այգի», շումերենում՝ gana2/kana2=«դաշտ; տնկարան, պլանտացիա» (աքքադերեն eqlu, mērištu): Բառը գոյություն ունի նաև հայերենում «կանա» ձևով: Ըստ հայկական երկրագործական մշակույթի ավանդապահ սովորության, երբ հիմնում են խաղողի այգի, ապա տնկված որթերն առաջին տարում կոչվում են մատ, երկրորդ տարում՝ շիշակ, իսկ երրորդ և չորրորդ տարում՝ քոք:
Հատուկ | Դիտումներ: 4820 | Հեղինակ: ՀԱՄԼԵՏ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 05-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

13 ՀԱԶԱՐ ՏԱՐԵԿԱՆ ՆՇԱՆԱԳՐԵՐ


   Նախամաշտոցյան գրերի, Հայաստանի պատմության հնագույն շրջանի գրավոր աղբյուրների, տեղեկատվության փոխանակման գրային, գրանշանային, պատկերային, պատկերագրային, գաղափարագրային համակարգերի մասին առավել ամբողջական պատկերացում կազմելու համար մի շարք գիտնականների, բնագետների, հետազոտողների և Հայաստանի անձավագիտական կենտրոնի կողմից մշակվեց և կազմվեց ժայռապատկերների հետազոտման ծրագիր: Եղեգնաձորի քաղաքապետ Սիրակ Բաբայանի օգնությամբ 2006 թ. հուլիսի 23-ին արշավախումբը սկսեց իր աշխատանքները: Ծղուկի լեռնաշղթայի հարավ արևելյան լանջագոգերից մեկում գտնվող չքնաղ մի լճակի ափին, 3400 մ. ծովի մակերևույթից բարձրության վրա արշավախմբի անդամները՝ Հրաչ ՂազարյանըՍամվել ԳրիգորյանըՀամլետ Մարտիրոսյանը և ես, Սիրակ Բաբայանի ու կինոռեժիսոր Ռուբեն Խաչատրյանի օգնությամբ վրաններ կանգնեցրինք, սարքավորումները և հանդերձանքը տեղավորեցինք ու հաջորդ օրը սկսեցինք աշխատանքները:
Հատուկ | Դիտումներ: 4063 | Հեղինակ: ՍԱՄՎԵԼ ՇԱՀԻՆՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 05-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)