// Կարգերը
Հարցում
Գնահատեք կայքը
1. Գերազանց
2. Լավ
3. Վատ
4. Բավարար
5. Վատ չէ
Պատասխանների թիվը: 67
Վիճակագրություն

Rambler's Top100
Օնլայն ընդամենը: 2
Հյուրեր: 2
Գրանցված: 0
Տեսադարան
Մուտք
Մուտքանուն
Գաղտնագիր
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Շուտով

Դեռ չենք հայտարարել
Կայքի հիմնը
Նկարներ
Այստեղ
Թարմացումներ
<
Գլխավոր Հոդվածներ ◄| Հատուկ

Կարգում: 68
Ցուցադրված է: 1-10
Էջեր: 1 2 3 ... 6 7 »

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
Col Dan

ԻՆՉՊԵՍ ՓԼՈՒԶԵԼ ԵՐԿԻՐԸ ՆԵՐՍԻՑ

Գնդապետ Դանի նոթերը

Եթե դուք մտադիր եք ծնկի բերել մի հզոր մրցակից երկրի, որի փիլիսոփայությունն ի սկզբանե հիմնադրվել է որպես` ուժեղ, անկախ եւ ամբողջական, և որը ձեր սեփական երկրի շահերի հակառակորդն է, և դուք չեք ցանկանում այդ երկրին պատերազմով` ռազմական ուժով ծնկի բերել, ապա նման հարցադրման պատասխանը շատ հասարակ է։ Այդ երկիրը ու նրա հասարակությունը պետք է ոչնչացնել ոչ թե դրսից` պատերազմելով, այլ ներսից` փլուզելով։
Թեև, ի տարբերություն ռազմական գործողություններով հաղթանակի, այս տարբերակը պահանջում է մեծ համբերություն ու ավելի երկար կարող է տևել, սակայն հասարակությունը ներսից փկուզելու պատերազմական այս մարտավարության դեպքում, վնասը կլինի նույնքա՛ն արդյունավետ, եթե ոչ ավելի շատ: Երբ դուք ընտրում եք «ներսից ոչնչացման» տարբերակը, ապա դուք օգտագործում եք այդ երկրի սեփական ժողովրդին։ Եվ այս դեպքում, թե՛ ձեր ռազմական գործողությամբ արյունահեղությունն է բացառվում, թե՛ ձեր ռազմական կամ ֆիզիկական ենթակառուցվածքն է անվնաս մնում։
Յուրաքանչյուր երկրում, կան մի քանի կարեւորագույն ոլորտներ, որոնք սահմանում ու ձևավորում են հասարակության հասուն քաղաքացիների համոզմունքները և կյանքի ընթացքը։ Հենց այդ ոլորտներն են այն առանցքային կետերը, որոնք պետք է ենթարկվեն հարձակման: Գնդապետ Կլաուզիվիցը (Clausewitz) իր «Պատերազմում» գրքում անդրադարձել է այս հայեցակարգին, թե ինչպե՞ս է պետք հայտնաբերել, եւ կենտրոնանալով հարձակվել ընտրված այն ոլորտների վրա, որոնք հանդիսանում են այդ երկրի հասարակության ծանրության կենտրոնը։

Հատուկ | Դիտումներ: 3894 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 28-Հլս-2013 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ 
ՕՐԵՆՔԸ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԴՐՈՇԻ ՄԱՍԻՆ

Ընդունվել է 15.06.2006
Հատուկ | Դիտումներ: 1373 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 27-Մյս-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

ՄԵՐ ՊԱՏՄՈԻԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔԸ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՅՑ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ԵԿԵՂԵՑԻՆ

Հայ ժողովրդի պատմությանը վերաբերող հարցերի մի փունջ կա, որոնց պատասխանները, անկասկած, յուրաքանչյուրս ունենք, և նույնիսկ կարող ենք հարկ եղած դեպքում մանրամասնորեն ներկայացնել, թե՝

ա) ինչու ե ինչպես V դարում կործանվեց հայոց պետականությունը՝ համահայկականը, որից հետո արդեն երկար չէին դիմանում նաև երկրի այս-այն հատվածում առաջացող տեղային կամ առանձնակի թագավորությունները, 
բ) ով պետականազրկեց հայ ժողովրդին,
գ) ինչու հայն աստիճանաբար կորցրեց պետական մտածողությունը,
դ) ինչպես ապահովվեց հայ ժողովրդի հետագա գոյությունը և այլն:
Հատուկ | Դիտումներ: 1774 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 12-Մրտ-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

Մեզ անծանոթ վարդանանց պատերազմը
ՄԵԶ ԱՆԾԱՆՈԹ ՎԱՐԴԱՆԱՆՑ ՊԱՏԵՐԱԶՄԸ

Երեք ճակատամարտ կա, որոնց ոգով դաստիարակվել ենք: Այդ երեքն են՝ Հայկի և ԲելիԱվարայրիՍարդարապատի ճակատամարտերը: Մնացած մեր բոլոր հաղթանակներն ու պարտություններն ընդհանրացվել են դարեր ի վեր մաքառողի բրոնզե կերպարում: Հայոց զենքի փառաբանությունից բացի, այս հզոր ընդվզումները փաստարկումներ են, համաձայն որոնց՝ 
ա) Բելին կործանելով հայը հաստատեց ազատ ապրելու իր կամքը, 
բ) Վարդանանց նահատակությամբ ջատագովվեց հանուն հավատի զոհաբերվելու պատրաստակամութիւնը, 
գ) ճակատագրական պահին միասնականանալով, Սարդարապատում ապացուցեց կյանքի սեփական իրավունք ունենալը: 
Թեև թվարկման մեջ նույնպես մեր ազգային վիճակի վարընթաց զարգացումը նկատելի է, բայց հայրենասիրություն սերմանելու համար պատմական այս երեք մեծագույն իրադարձությունները միանգամայն բավարար, իսկ գնահատումներն անառարկելի են եղել: Ավելին, հիմա էլ կարող է իբրև սրբապղծություն համարվել ընդունվածին չհամընկնող կարծիք հայտնելը, բայց այդպիսով, միևնույն է, չես կարող ունենալ այն հարցի պատասխանը, թե, այնուամենայնիվ, ինչու և ինչպես մենք դարձանք բարոյական հաղթանակներով ոչ միայն բավարարվող, այլև ոգևորվող ժողովուրդ: Իսկ հարցը բխում է Վարդանանց պատերազմի մեկնաբանությունից, եկեղեցու կողմից նրան արժանացրած առանձնաշնորհից:
Հատուկ | Դիտումներ: 2312 | Հեղինակ: Համլետ Դավթյան | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 11-Մրտ-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

Սուրեն ԱյվազյանՆերհուն հայագետը և անձանձիր գործիչը

Ռուբեն Նահատակյան


Սուրեն Այվազյանը բացառիկ և անզուգական դեմք է հայագիտության ոլորտում, որն ամբողջապես թիրախային ասպարեզ է և խեղաթյուրումների ու կեղծարարությունների առարկա: Նա հայկական տոհմիկ մտածողության և Հայոց քաղաքակրթությունն իր մեջ կրող հետազոտող էր: Հարգանքի և ակնածանքի արժանի անվանի գիտնականը, փաստորեն, գրեթե մենակ մղում էր հայեցակարգային անզիջում պայքար մեր հակառակորդների և թշնամիների դեմ` քանիցս հաղթելով ու բարձր պահելով իր աստվածազարմ ազգի  պատիվը:
Նրա պատմական մեծ ծառայությունն ու առաքելությունն այն, որ նա, Պարիս Հերունու ու այլոց հետ միասին, ջարդեց կեղծ ակադեմիզմի ու օտար, հակահայկական հայեցակարգերի կաղապարները` դրանով իսկ ճանապարհ հարթելով հայագիտության նոր սերնդի համար: 
Հատուկ | Դիտումներ: 2806 | Հեղինակ: Ռուբեն Նահատակյան | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 11-Մրտ-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

Խարոյկ
ՏԸՐԸՆԴԵԶ

Տըրընդեզը հայ ժողովրդի ամենասիրելի և սպասված տոներից է , որն իր տոնածիսական համալիրի ամբողջությունը պահպանել է առ այսօր: Տոնը հետաքրքիր կենսունակություն ունի, քանի որ ԽՍՀՄ տարիներին այն իսպառ մոռացվեց, բայց հասարակարգի փոփոխման հետ միասին  նորից հառնեց ավելի մեծ շուքով և նշման առանձնակի ոգևորությամբ:
Մինչև այսօր էլ տոնի մասին ուսումնասիրությունները չեն հանգել մեկ ընդհանուր եզրակացության՝ երբ է ծագել տոնը, ինչին է նվիրված և այլն: Գիտնականների մի մասը գտնում է, որ տոնը նվիրված է հայոց դիցարանի Տիր Աստծուն, ուսումնասիրողների  մեկ այլ բանակ հակված է նրան, որ տոնի անվանումը փոխառված է պարսկերենից, ոմանք էլ այն սերտորեն կապում են հայոց լեզվի և մշակույթի հետ: 
Նման հարցերի պատասխանները թաքնված են տվյալ տոնի տոնածիսական արարողակարգի՝ ծեսերի, ուտեստի, երգ ու պարի, խաղերի ուսումնասիրման մեջ:
Մշակույթ | Դիտումներ: 2335 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 12-Փետր-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

ՔԱՐՆ ԻՄԱՍՏՈՒԹՅԱՆ ԵՒ ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ


Մերձավոր Արևելքի ժողովուրդների առասպելներից երկուսը պատմում են Արարատ լեռան մասին հետյալը: Առաջին առասպելը գրի են առել հայտնի արևելագետ- նկարիչ Ն.Կ Ռերիխն ու նրա հետևորդները Տիբեթ-Հիմալայան լեռնաշխարհում: Ըստ այդ հին զրույցի՝ անհիշելի ժամանակներում Օրիոն համաստեղությունից, որը հայրես կոչում ենք Հայկի անունով, այն վաղնջական ժամանակներից, երբ Հայկը նաև գերագույն աստվածն էր իր ընտրյալ ժողովրդի, Երկիր մոլորակին մեծ պարգև ուղարկեց՝ «Քարն իմաստության և երջանկության»: Այս Քարն ընկավ Տիբեթ-Հիմալայան լեռանգոտում և նրա ընկենլու վայրում հիմնվեց Շամբհալան՝ Սպիտակ եղբայրությունը, իմաստունների առասպելական երկիրը, լույսի և մաքրության բնակարանը: Հնդկաստանի հյուսիսում ապրող այս իմաստունները ժամանակ առ ժամանակ Շամբհալայից մեծ ուսուցիչներ են ուղարկում մարդկությանը… Նրանք գնում են Աշխարհի տարբեր անկյուններում քարոզելու կորսված Ճշմարտությունը: Շամբհալայի իմաստունների վկայությամբ՝ Իմաստության և Երջանկության Քարը՝ իր կիզանուտ էությամբ, իր վերջնական հանգրվանն առել է Արարատի վրա:
Ահա մի հատված այդ ավանդապեպից.
Հատուկ | Դիտումներ: 1180 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 29-Հունվ-2012 | Մեկնաբանություններ (0)

Տիեզերքի եռամասնական կառուցվածքի` երկինք, երկիր, ծով [ջրեր],հայկական առասպելաբանական համակարգը և ճարտարապետությունը

Սամվել Շահինյան

     Հայկական լեռնաշխարհի հնագույն բնապաշտական հայեցակարգի հիմքում ընկած են եղել տիեզերքի եռամասնական` երկինք, երկիր [գետին], ստորգետնյա աշխարհ [ծով կամ ջրեր]  կառուցվածքի առասպելական պատկերացումները: Տիեզերքի առասպելաբանական կառուցվածքի հայեցական մոդելը հազարամյակներ շարունակ ենթարկվել է փոփոխությունների, սակայն, արարչագործության և կործանման ներդաշնակ հավասարակշռությունը կարգավորող աշխարհաստեղծ բարձրագույն հոգևոր եռամասնությունը ենթակվելով այլևայլ փոխակերպումների,  չի կորցրել իր բարձրագույն առաքելական նշանակությունը: Հասարակական զարգացումների որոշակի փուլում այդ հայեցակարգի եռամասնության սկզբունքը լայն կիրառություն է ունեցել սոցիալական դասային կառուցվածքի ձևավորման  գործընթացներում, ձեռք բերելով համակարգային նշանակություն [16.60էջ]
Հատուկ | Դիտումներ: 3369 | Հեղինակ: Սամվել Շահինյան | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 27-Դկտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀՆԱԳՈՒՅՆ ՀԱՎԱՏԱՄՔՆԵՐ - ՀԻՍՈՒՍԻ ԿԵՐՊԱՐԸ

Հնագույն ժամանակների մտածողների կողմից երկնային լուսատուները`աստեղատներն ու աստղերի խմբերը, նույնպես արժանացել են հատուկ ուշադրության: Աստղերի եւ աստեղատների շարժումը ուսումնասիրելով` հին քրմերը սկսեցին հաշվել ժամանակային մեծ հատվածներ, ինչպես ասենք նույն տեղում արեւի 54 տարվա պարբերական խավարումը: Հին քրմերը, երկինքը բաժանելով 12 ժամային մասերի` 6, յուրաքանչյուր մասում աստղերի խմբերը անվանեցին աստեղատներ: Անուններ եւ կերպարներ տալով դրանց` նրանք կազմեցին աստեղատների շարժման օրացույցները: Սա 12 համաստեղությունների օղակաձեւ շրջանն է, որ հնագույն ժամանակներից կոչվում է Զօդիակ¹: 


Մշակույթ | Դիտումներ: 3977 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 26-Դկտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Պետականության խորհուրդն ու Հայկական հարցը

Արա Պապյան

Պետականությունը հասարակության կազմակերպման բարձրագույն ձևն է: Ազգային պետականությունը՝ ազգի կազմակերպման բարձրագույն ձևը, ազգի առջև ծառացած խնդիրների լուծման հնարավորությունը, նրա դեմ ուղղված անվտանգության մարտահրավերների չեզոքացման
ամենաարդյունավետ միջոցը: Ազգային պետությունն է տվյալ ազգի լինելիության գրավականը, ազգային ինքնության պահպանման ու տնտեսական զարգացման անսասան հիմքը:
Ըստ այդմ, երբ ազգային գոյության, ինքնության պահպանման և տնտեսական զարգացման տեսանկյունից ենք քննում արդի հայոց պետականությունը, ապա ակնհայտ է դառնում, որ առանց
Հայկական հարցի լուծման հայոց արդի պետականությունը ներկա սահմաններով և ներկա ձևով ոչ միայն ի զորու չէ և ի զորու չի լինելու երաշխավորել վերոհիշյալ գործառույթների իրագործումը, այլև խիստ խնդրահարույց է մնալու նրա՝ որպես պետական ինքնիշխան և ինքնուրույն միավորի, հարատևելու հնարավորությունը: Ընդսմին, Հայկական հարցի մասնակի լուծումը (օրինակ, միայն արևելյանսահմանների մասով, այսինքն՝ Լեռնային Ղարաբաղի առումով) չի լուծելու հայոց պետականության առաջ կանգնած հիմնախնդիրները և չի չեզոքացնելու մեր գոյությանը վտանգող մարտահրավերները:
Հատուկ | Դիտումներ: 1760 | Հեղինակ: Արա Պապյան | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 28-Սպտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)