// Կարգերը
Հարցում
Գնահատեք կայքը
1. Գերազանց
2. Լավ
3. Վատ
4. Բավարար
5. Վատ չէ
Պատասխանների թիվը: 67
Վիճակագրություն

Rambler's Top100
Օնլայն ընդամենը: 2
Հյուրեր: 2
Գրանցված: 0
Տեսադարան
Մուտք
Մուտքանուն
Գաղտնագիր
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Շուտով

Դեռ չենք հայտարարել
Կայքի հիմնը
Նկարներ
Այստեղ
Թարմացումներ
<
Գլխավոր Հոդվածներ ◄| Ցեղակրօն

Կարգում: 26
Ցուցադրված է: 1-10
Էջեր: 1 2 3 »

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
ՑԵՂԱԿՐՈՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՕՏԱՐ ՑԵՂԱՊԱՇՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Հաճախ, միամիտ կամ միտումնավոր կերպով, Ցեղակրոնությունը որակվում է որպես փոխառյալ ֆաշիզմ կամ նացիզմ: Երբ 1933 թ.-ին, Հ.Յ.Դ. Ընդհանուր ժողովում Նժդեհին հարցրին՝ արդյոք իր քարոզածը ֆաշի՞զմ է, թե՞ հիտլերիզմ, նա պատասխանեց. «Իմ քարոզածը այդ վարդապետություններից ո՛չ մեկն է. ես կփափաքիմ ի հայտ բերել մեր պատմական հին հերոսությունները եւ հայ մշակույթի ծալքերը, որոնք փոշիներու տակ մնացած են»:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 2223 | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 07-Հկտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Գարեգին ՆԺԴԵՀ «ՀԱՎԱՏԱՄՔ»

Հայրենակիցնե'ր,

«Հանուն հայրենիքի» հկ-ի ձեռնարկմամբ, «Գարեգին Նժդեհ 125» երիտասարդական նախաձեռնության գործուն աջակցությամբ վերահրատարակվել է «ՀԱՎԱՏԱՄՔ» գրքույկը, որը ներառում է ամբողջական հատվածներ Գ. Նժդեհի տարբեր ստեղծագործություններից: 
Գրքույկն արժեքավոր և անհրաժեշտ ազգային-գաղափարախոսական և իմաստասիրական ուղեցույց կլինի բոլոր սերունդների ներկայացուցիչների, հատկապես, երիտասարդության համար:

Գրքույկը կարող եք ձեռք բերել Երևան քաղաքի հետևյալ գրախանութներում.

  • «Գրքերի Աշխարհ» գրախանութ («Բուկինիստ» ՍՊԸ)` Մ. Մաշտոցի պող. 20

  • «Նոյան Տապան» գրախանութ` Հանրապետության հրապարակ, Կառավարական տուն 2

  • «Բյուրոկրատ» գրքերի խանութ` Պուշկինի 52, տարածք 26

Վաճառքի գինը` 1500 դր.

Ձեզ ենք ներկայացնում նաև «Գարեգին Նժդեհ 125» նախաձեռնության կողմից «Հավատամք» գրքույկի մուտքի խոսքը:

Ցեղակրօն | Դիտումներ: 2634 | Հեղինակ: «Գարեգին Նժդեհ-125» նախաձեռնություն | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 12-Մյս-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հատվածներ     «Որդիների     պայքարը  հայրերի    դեմ »    աշխատությունից 

ՈՒր     մարդիկ     խոստովանում     են     իրենց     տկարությունը ,    բայց     չե՛ն   ամաչում    տկար     լինելուց   -   հոգևոր     ստրկությու՛ն     է     տիրում     այնտեղ : Այդպիսի՛ն     են     մերոնք ,    մեր     պարտվողականնե՛րը   -  տկար ,   բայց   տկարությունից     չամաչող :   Հոգեպես    կաթնեղբա՛յր ,   իրար     նմա՛ն ,    որոնց   մեջ    կա  ,    սակայն ,   ամենավտանգավո՛րը :   Դա     ջատագովն    է     թրքական   կողմնորոշման :    Հոգեբանորեն     հասկանալի     է     և    ա՛յդ     ամոթալի     երևույթը   հայ     մտավորականության     որոշ     մասի     մեջ :   Վա՛խը  ,   սարսափը       թշնամուց ՝      սպանու՛մ     է     դեպ     այդ     թշնամին    տածած    մեր     ատելությունը :   Պիտ     ներե՛լ     թրքության    և     մոտենալ     նրան ,   -    ասում    է  այդ   վերջինը ,  -  քանզի    մեզ    ճակատագրված    է     նրա    անմիջական    դրկի՛ցը  լինել ,   տկար    հարևա՛նը :
Մտքի    և    հոգու    ինչպիսի՜   աղքատություն :
Հեռատես    դիվանագետ    չէ ՛    խոսողը ,   այլ    ծանոթ    պարտվողականը ,   որ    չի՛  ամաչում     ծիծաղելի     դառնալ    իր    ողբերգանքի    մեջ :
Ներել    նրա՛ն ,    որից     ծեծվե՛լ     ես ,     թքվե՛լ  ,    անարգվե՛լ :
Ներել    նրա՛ն ,   որին    քեզանից    ուժե՛ղ    ես    զգացել    և    ծունկի՛    եկել    նրա  առջև :
Ներել    իր    տիրո՛ջը ,    իր    բռնակալի՛ն ,   իրեն    հաղթողի՛ն :   Ինչպիսի՜    մահացու  տգիտություն    և    բարոյական    անկում :
Իսկ    եթե    թրքությու՛նը ,   հայ    պարտվողական ,   կարիք    չզգաց    քո    ներումի  ստրկական    արտահայտութան   և    թքեց    քո՛    և    քո    ներումի     երեսին :    Իսկ  եթե    թրքությունն    ասեց .    « Սրի    քաշելով    հայության    կեսը՝    ես     արձանի    ու    պսակի    արժանի    գո՛րծ    եմ    կատարել    իսլամի    համար :    Եվ    եթե    վաղը  սուրս    երկարեց    քո    մյուս     կեսի    վզին ,    քո    ստրկական    ներումը    չի ՛     փրկի  քեզ  » :
Եթե    այսպե՛ս     խոսեց    Արևելքի    մարդատիպ    բորենին ...
Եվ     կարիք    կա՞     խոսքի՝    թրքությունը    ճանաչելու    համար :    Մի՞ թե     խոսուն   և    հասկանալի    չէ՛     նրա    հայադավ     լռությունը  :                                     Միջազգային     բարոյակա՞ նը :    Բայց    այդ    երբվանի՞ ց    է ,    որ     գոյություն    ունի    դա :  Արևելքի     խուժն    ու    ստրու՞ կը ,    հակաբարոյական     թուրքն    ու    հայ    պարտվողակա՞ նը     հիմքը    պիտի      դնեն    ցեղամիջյան     բարոյականության :    Վա՜յ    և    այդ    բարոյականին    և    հայությա՛ն : 
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1670 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 19-Ապրլ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Ես    հարցնում    եմ    այնպես ,    ինչպես    ո՛չ     ոք    դեռ    չի    հարցրել  -   ու՞ր    ենք   գնում :     Մեզ    համար    տեղ    կա՞     պատմության    մեջ ...   Գիտե՞     մեկը ,    որ    եթե    դադարենք    գոյություն    ունենալուց՝     տիեզերաշենքի    մեջ   մի   հատիկ   հյուլե՛    իսկ     պիտի    չշարժվի :
 
                                          Գարեգին     Նժդեհ

Համառոտ պատմութիւն
 
1938 թ . ապրիլին , Սոֆիայում     սկսեց   հրատարակվել     «Տարոնի     Արծիվ»    ամսաթերթը ,   որի     խմբագիրն   էր   Հայկ    Ասատրյանը :   Ամսաթերթի   հրատարակիչն   էր   Տարոն - Տուրուբերան    հայրենակցական   միությունը :   Այս   ամսագրով   էլ   հենց   դրվեց    Տարոնական   շարժման   սկիզբը :    Մինչ   այդ ,    1937 թ .  -  ից ,    Սոֆիայում   հրատարակվող    « Ռազմիկ »   թերթի    էջերում   Գ . Նժդեհը ,   Հ.   Ասատրյանն    ու   Ն .   Աստվածատուրյանը    առանձին   հրապարակումներ   էին   լույս   ընծայել  Տարոնականության   վերաբերյալ :   Այս   երեք   գործիչների   նախաձեռնությամբ   էլ   ստեղծվեց   Տարոնական    շարժումը :   Շարժման   հենարանը   հանդիսացավ   Տարոն - Տուրուբերան   հայրենակցական   միությունը ,   որն   արդեն   հանդիսանում   էր   Ցեղակրոն   շարժման   ամուր   հենարաններից   մեկը : 
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1947 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 18-Ապրլ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

NJDEHՓորձեցէ՜ք ազգային ոգին դատարկել այն բովանդակութիւնից, որ պատմութիւնը կուտակել է նրանում, եւ դուք ազգը կը վերածէք մի դիմազուրկ զանգուածի:
Մարդ եւ մարդկութիւն հասկացողութիւններն, ընդհանրապէս, որոշ իմաստ են ստանում միայն այս կամ այն ազգի ոգու միջոցաւ:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1085 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 03-Մրտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Մարդս իր խոսքի մեջ դրսևորում է
իր հոգու բովանդակությունը:

    Ոչինչ այնքան հեշտությամբ չի մատնում մեր ապրումները, մտածումները, մեր նկարագիրը, որքան խոսքը: Դա միաժամանակ մեր բարոյական շունչն է: Մեկին մտերմորեն ճանաչելու համար, հարկավոր է լսել նրա խոսքը, անշուշտ երբ որ չի կեղծում:
    Մի ընտանիք, մի հասարակություն, մի ժողովուրդ ճանաչելու համար պետք է լսել նրա մեջ հնչող խոսքը: Երբ որ դա գործածվում է որպես քող մտածումների համար, եթե դա ավելի արտաքին բարեկրթության է ծառայում քան բարոյականության, երբ որ դա լսվում է որպես ծաղր սրբությանց եւ սկզբունքների դեմ, երբ դա դառնում է ծառայական, օգտախնդիր ու թունավորիչ, և այդ ամենի պատճառով՝ տարտամ, դա նշան է բարոյական անկման ու ապականության:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1366 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 03-Մրտ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

    Ցեղակրոնությունը կրոն չէ՛: Այն գերազանցապես աշխարհիկ ուսմունք է, «իսկ եթե կրոն է դա, ապա դա կրո՛նն է ցեղային հպարտության, ուժի եւ արիության...» :
     Նժդեհը հին հավատքին վերադառնալու կոչ չի անում, քանզի հասկանում է դրա միամտությունն ու հնարավոր վտանգավոր հետեւանքները: Այնուհանդերձ, նա չի՛ թաքցնում իր համակրանքը դեպի Հայոց հին կրոնը եւ մեր հեթանոս անցյալը: Լսենք իրեն. «Այս կամ այն ցեղը մոտավոր ճշտությամբ դիմագծելու համար, նրան պիտի դիտել իր հոգու հայելիի՝ իր կրոնի մեջ... Իր մտաբարոյական զարգացման չափով, ցեղն իր կրոնի մեջ դնում է իր հոգեբանական գծերը, իր աշխարհզգացությունը, իր բնազանցական էությունը: Հայը լինելիական է,- հաստատում է հայոց հեթանոս կրոնը: Լինելիակա՛ն է հայը - ահա՛, ակն ու աղբյուրը մեր մեծ Հույսի ու Զորույթի»:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1225 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 22-Փետր-2011 | Մեկնաբանություններ (0)


Անտառում  նեղ ու դարձդարձիկ ճամփաների վրա երես առ երես իրար կհանդիպեն առյուծն ու վագրը: Նրանք կանգ կ՛առնեն, գետնին մխվածի պես, մարմինները կծկած ետեևի երկու ճկուն ոտների վրա, պատրաստ ոստյունի: Ճիրանները դուրս, մազերը փշաքաղ, բերանաբաց, ամեն մեկը կամենում է զարհուրելի ծամածռություններով ահաբեկել, սրտաթափ դարձնել հակառակորդին եւ խեղդել...Անսահման զգուշությամբ, մեկը - միաժամանակ եւ մյուսը - իր մի ոտը շարժում է քիչ ետ: Քիչ անց, անաղմուկ և կամաց, նույնն են կատարում մնացած ոտները: Եվ, գրեթե աննկատելի՝ հակառակորդի համար, միաժամանակ հեռանում են իրարից: Սակայն, միշտ երես առ երես, մինչև որ երկուստեք նահանջը նրանց միջի տարածությունը կդարձնի ավելի մեծ, քան պետք է մի  հանկարծական և դավադիր ոստյունի համար: Այլևս հակառակորդները դարձնում են իրենց թիկունքները, վերստանում իրենց բնական կեցվածքը, և,  քաշվելով իրենց թագավորության սահմաններից ներս, կորչում են անտառի մեջ:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1207 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 19-Փետր-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Quotations from Garegin Njdeh (translated by Ara Baliozian):

  • The morally depraved can also voice noble principles.
  •  Life is constant and endless renewal. Only the morally irresponsible refuse to understand this.
  • Without renewal, a nation dies every hour, every minute. Our political parties either don't understand this or they have no desire to understand it.
  • A nation that fails to do what it can and must do has no right to expect foreign assistance.
  • Nations that are unwilling to defend their own interests condemn themselves to death.
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1884 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 17-Փետր-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Garegin Njdeh or Garegin Ter-Harutiunian, Garegin Nzhdeh (1 January 1886, Nakhijevan – 21 December 1955, Vladimir,Soviet Union) was an Armenian statesman, fedayee, political thinker, and as a member of the A.R.F. Dashnaktsutyun party was involved in revolutionary activities in Armenia, Bulgaria and Russia, and a member of Hitler’s Armenian Legion of the Wehrmacht, the armed forces of Nazi Germany.
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 3773 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 17-Փետր-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

1-10 11-20 21-26