// Կարգերը
Հարցում
Գնահատեք կայքը
1. Գերազանց
2. Լավ
3. Վատ
4. Վատ չէ
5. Բավարար
Պատասխանների թիվը: 67
Վիճակագրություն

Rambler's Top100
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Գրանցված: 0
Տեսադարան
Մուտք
Մուտքանուն
Գաղտնագիր
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Շուտով

Դեռ չենք հայտարարել
Կայքի հիմնը
Նկարներ
Այստեղ
Թարմացումներ
<
Գլխավոր Հոդվածներ ◄| Մշակույթ

Կարգում: 73
Ցուցադրված է: 61-70
Էջեր: « 1 2 ... 5 6 7 8 »

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների

Женщин нужно знать и ценить по их сыновьям.

 

Гарегин Нжде

 

Впервые я увидел ее фотографию в 1990 году в доме Вазгена Тер-Арутюняна – племянника Гарегина Нжде – среди уложенных в старый сундукообразный чемодан реликвий – одежды, вещей, документов и писем. Она сразу привлекла мое внимание своим обликом – загадочным и обаятельным, хотя и немного строгим, стройной, гордой осанкой, в то же время хранимой в глазах добротой и милосердием... Это была фотография женщины, родившей, вырастившей и воспитавшей легендарного Гарегина Нжде...

Ցեղակրօն | Դիտումներ: 2228 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 25-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՑԵՂԱՅՆԱՑԻՐ ՑԵՂԱՅՆԱՑՈՒՐ
Օնիկ Զարմունի

(Օնիկ Զարմունին հանդիսանում է Ցեղակրոնության հիմնադիրներից մեկը, Գարեգին Նժդեհի գաղափարական ընկերն ու Ցեղակրոն Ուխտեր հայրենատիրական շարժման ղեկավարներից մեկը:)

Ցեղակրօնութիւնը ոչ միայն գեղեցիկ անուն մըն է, այլեւ ադամանդեղէն յաւիտենական ներքին բովանդակութիւն մը, որ դարերուն դիմանալու, տոկալու ոյժ եւ անսասանութիւն ունի իր մէջ: Ցեղակրօնութիւնը վարդապետութիւն մըն է, որ ոչ մէկ ժողովուրդի այնքան անհրաժեշտ է, որքան հայ ժողովուրդին: Ցեղակրօնութեան մէջ կայ անցեալի ապրում, ներկայի կեանք ու պայքար, ապագայի նուաճում եւ յաւիտենականի տենչ:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 2819 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 25-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀԱՅՈՑ ԳՐԵՐԻ ԳՅՈՒՏԸ. ՄԱՇՏՈՑ

Թվում է` հայ բոլոր մեծերն էլ ներքին ու արտաքին թշնամական ուժերի կողմից Հայ ինքնության սպանումի փորձերի, հայի նկատմամբ արած տեսակ-տեսակ եղեռնների հետ կապված խորը ողբերգություն են ապրել, ու նրանցից ոմանք (Խորենացին, Նարեկացին, Աբովյանը, Կոմիտասը, Չարենցը, Սեւակը…) դա արտահայտել-սերունդներին ի հիշատակ (ու ի դաս) են թողել, բացի Մաշտոցից` հայոց գրերը գտնողից: Նրա մասին, նրա ոգեղենացումից հետո գրված բազմաթիվ "վարք”-երից ու գրքերից այն տպավորությունն է ստացվում, որ նա երջանիկ կյանքով է ապրել ու գործել, առանց դույզն իսկ ողբերգության. ի կատար է ածել հայի դարավոր իղձը` գտել է կորսված հայոց գրերը, իր կողմից նորոգել դրանք, ժամանակի աշխարհիկ ու "հոգեւոր” (եկեղեցական) իշխանությունների հովանավորությունն ունենալով (մի բան, որը հայ եւ ոչ մի մեծի հետ տեղի չի ունեցել)` հայերեն է սովորեցրել իր` հայերենի կարոտաբաղձությունն ունեցող աշակերտներին, այդ ամենից մեծագույն բերկրանք ստանալով,-դե, թվում է, դրանից էլ բաղձալի վիճա՞կ:
Պատմություն | Դիտումներ: 9293 | Հեղինակ: Սերգեյ Մանուկյան | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 25-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

DEEP silence everywhere—a hush profound!
One might imagine nature to be dead.
Sitting here mournfully, a pilgrim lone,
O brilliant moon, I see thee overhead.
Մշակույթ | Դիտումներ: 879 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 22-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

SPEAK, O lake ! why ate thy waters silent ?
Wilt thou not lament with luckless me ?
Move, ye zephyrs, move the rippling wavelets
With this lake my tears shall mingled be.
Մշակույթ | Դիտումներ: 774 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 22-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

  Նրանք, ովքեր որպես մենաշնորհ են տիրապետում հասարակական կարծիքի ձևավորման հսկայական իշխանությանը, քաջատեղյակ են, որ տեղեկատվական զանգվածային միջոցները մշտապես պետք է գտնվեն վերահսկողության տակ։ Նույնիսկ ներկա «ազատությունների» ժամանակներում, այն ինչի մասին կխոսենք ստորև, լայն լսարաններում, հեռուստաեթերներում, մեծատիրաժ թերթերի Էջերում դժվարությամբ են հայտնվում, կամ ամենատարբեր պատճառաբանություններով ըևդհանրապես չեն հայտնվում:

Հասարակական գիտակցության ձևավորման գործընթացում ամենակարևորը պահպանողական գործոնն Է, որ հասարակական գիտակցության մեջ մուծվում Է սովորույթի ուժով։ Բավական Է միայն սովորույթների թափանիվի պտտման ուղությունը փոխել ըստ հարկի և կփոխվի մտածողության գործելակերպը։ Այդ դեպքում ստանդարտների գնահատումը կարող Է կատարվել արհեստականորեն պատվաստված օտար, նեղ կենսական շահերին համապատասխան՝ ազգային ընդհանրական շահերի փոխարեն։

Պատվաստումը համարվում Է հաջող կայացած, եթե...

Հայրենասիրություն | Դիտումներ: 1752 | Հեղինակ: Ներսես ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ | Ավելացրել է: ՄՀԷՐ | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ԱրԱրատը Արիական Ցեղի Նախահայրենիքն է, և քանի որ Արիացին Երկնի ու Երկրի Ոգեղեն Ծնունդ է՝ Հայ(ա) կամ Հայ(ր) Աստծո Պտուղը, ապա ԱրԱրատում ԱրԱրված ԱրԱրածը Բնույթով ու Էությամբ Հայ-Արիացի է…
Մշակույթ | Դիտումներ: 863 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 17-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՓՈԽԻ՛Ր ԱՆՈՒՆԴ, ՀԱԿՈԲ

Ոմանք կարող են մտածել, թե մարդու անվան իմաստային նշանակության հարցը այնքան էլ հրատապ չէ, ուստի պարտադիր չէ հնից եկած օտար անունը կամ ազգանունը ազգայինով փոխարինելը: Սակայն անվանափոխությունը միայն ճաշակի հարց չէ, որ առաջարկվի հետաքրքրասեր ընթերցողներին և թողնվի նրանց հայեցողությանը: Ազգային մտածողություն ունեցող լեզվաբանը, հոգեբանը, պատմաբանը, արվեստագետը և ընդհանրապես մտավորականն ու ազգային քաղաքական գործիչը նախ ինքը պետք է պարզի իր անվան կամ ազգանվան ծագումը, և համարձակություն ունենա դրանք փոխելու միջոցով հայացնել, եթե օտարահունչ են, որպեսզի անձնական օրինակով կարողանա դաստիարակել նաև մյուսներին:
Ազգային քաղաքակրթության հետագա զարգացումը պահանջում է ոչ միայն անունների ծագման գիտական բացատրություն, այլև պատմական, տիպային, համեմատական վերլուծություն, որակական, քանկական բնութագրումներ, որպեսզի անուն կրողին հասանելի դառնա իր անվան ձևավորման պատմությունը` կապված տեղական, տարածքային, համաշխարհային բնույթի պատճառների ազդեցությամբ:
Հայրենասիրություն | Դիտումներ: 1819 | Հեղինակ: Ներսես Ներսիսյան | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 15-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հայկական մշակույթի ամենագեղեցիկ, խորհրդանշական և խորհրդավոր արժեքներից են հայոց ծիսական տիկնիները: Նրանց կերպարների և գործառույթների  մեջ առավել խոսուն ձևով է խտացվել և մարմնավորվել ժողովրդի անհատակ մտածողությունը: Հատուկ ծեսերով և հմայական բանաձևերով են ուղեկցվել տիկնիկի խորհրդանշական ծնունդը և մահը: Ժողովուրդը նրանց օժտել է մոգական ուժով, չարը խափանող, վտանգից ու չարից զերծ պահող հատկություններով: Տիկնիկների միջոցով ձգտել են ապահովել բերք ու բարիքի առատությունը, պտղաբերությունը, արգասաբերությունը, ընտանեկան և անձնական հաջողությունները:

Հայաստանում հետազոտությունների ժամանակ հայտնաբերվել են բազմաթիվ մարդակերպ և կենդանակերպ տիկնիկներ, որոնք դարեր շարունակ օգտագործվել են ծիսական արարողությունների ժամանակ: Այսօր մեզանում քիչ թե շատ հայտնի  տիկնիկը Նուրի տիկնիկն է և նրան ուղեկցող ծեսը: Իրականում մեր ժողովուրդն ունեցել է բազմաթիվ այլ տիկնիկներ, որոնք ժամանակին զուգահեռ դուրս են մղվել մեր կենցաղից, քանի որ մոռացության են մատնվել ծիսական տիկնիկին  ուղեկցեղ հավատալիքները և ծիսական արարողությունները:
Հայրենասիրություն | Դիտումներ: 1994 | Հեղինակ: Մանան Դաֆին | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 15-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԴԻՑԱՐԱՆԻ ՀԻՆ ԱՍՏՎԱԾՆԵՐ


  

ԱՐԱՄԱԶԴ 

Հին հայերի գերագույն աստվածն էր Արամազդը, երկնքի և երկրի արարիչը, բոլոր աստվածների հայրը։ Նա կոչվում էր «Մեծ և արի Արամազդ», որի գլխավոր սրբավայրը գտնվում էր Հին Հայաստանի պաշտամունքային կենտրոններից մեկում՝ Անի Կամախում։ Այնտեղ էին գտնվում հայոց Արշակունի թագավորների տոհմական դամբարաններն ու գանձերը։
Պատմություն | Դիտումներ: 13743 | Հեղինակ: ՀԱՅԵՐ | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 29-Դկտ-2010 | Մեկնաբանություններ (0)