// Կարգերը
Հարցում
Գնահատեք կայքը
1. Գերազանց
2. Լավ
3. Վատ
4. Վատ չէ
5. Բավարար
Պատասխանների թիվը: 67
Վիճակագրություն

Rambler's Top100
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Գրանցված: 0
Տեսադարան
Մուտք
Մուտքանուն
Գաղտնագիր
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Շուտով

Դեռ չենք հայտարարել
Կայքի հիմնը
Նկարներ
Այստեղ
Թարմացումներ
<
Գլխավոր Հոդվածներ ◄| Պատմություն

Կարգում: 88
Ցուցադրված է: 71-80
Էջեր: « 1 2 ... 6 7 8 9 »

Դասավորել ըստ: Ամսաթվի · Անվանման · Վարկանիշի · Մեկնաբանությունների · Դիտումների
Ռազմա-ստրատեգիական նշանակություն ունեցող հնագույն փաստը մի ավանդություն է, որն արձանագրված է պատմահայր Մովսես Խորենացու պատմության այն գլխում, ուր նկարագրվում է առասպելական Հայկի և Բելի ճակատամարտը։ Չնայած մեզ հայտնի չէ ավանդության ստեղծման ժամանակը, սակայն անվիճելի է, որ մարտ վարելու տակտիկական այն եղանակը և մարտակարգ կառուցելու այն ձևը, որ նկարագրում է Խորենացին, հայտնի էին նրա ժամանակի հայ զինվորականներին։ Ռազմական արվեստի պատմության համար շատ ուշագրավ է Խորենացու նկարագրած Հայկի և Բելի ճակատամարտը, ուստի ցանկանում ենք փոքր-ինչ կանգ առնել դրա վրա։
Պատմություն | Դիտումներ: 1001 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հայկական զորքերի մարտավարական եղանակ եղել է ճակատային ընդհարումը, ինչպես նաև թևերի պաշտպանությունը, կազմակերպված հետախուզությունը և պահպանությունը։ 
Հայկական զորքերը համեմատաբար լավ են պատրաստվել պաշտպանողական տեսակի մարտին, դրա համար կառուցվել են բերդեր, ստեղծվել ամրություններ, հարմարեցվել է լեռնային տեղանքը։

Թշնամու հարձակման ժամանակ կամ իրենց զորքերի պարտության դեպքում վահանակիրները շարվել են, շրջանակով և, իրենց առաջ դնելով սեփական վահանները, ստեղծել են պաշպանական պարիսպ, որի հետևից պաշտպանվել ու ետ են մղել թշնամու գրոհները։
Պատմություն | Դիտումներ: 855 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հայ ժողովուրդը Առաջավոր Ասիայի հնագույն ժողովուրդներից մեկն է: Նրա նախնիները հանդես են եկել այն ժամանակ, երբ նոր էր բացվում մարդկային քաղաքակրթության արշալույսը։ Ստեղծելով իր պետականությունը, հայ ժողովուրդը տասնյակ դարերի ընթացքում պատերազմներ է մղել իր քաղաքական անկախության համար։ Այդ պատերազմները Հայաստանում ունեցել են շատ սուր և երկարատև բնույթ։ Բազմաթիվ նվաճողներ աշխատել են իրենց տիրապետությունը հաստատել Հայաստանում իրենց նվաճողական պատերազմները հարևան երկրներում դյուրին կատարելու համար։ Այդ պատերազմները այս կամ այն չափով ազդել են ռազմագիտության և ռազմական արվեստի զարգացման վրա։
Պատմություն | Դիտումներ: 1322 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Վրաց մենշևիկյան կառավարությունը, օգտվելով ՀՀ ծայրահեղ ծանր կացությունից (գրավյալ տարածքներ, փակ սահմաններ, տնտեսության կաթվածահար վիճակ, մի բուռ սովից ու համաճարակներից լլկված ժողովուրդ, դրան գումարած` հազարավոր անօթևան գաղթականներ), շահադիտական նպատակով մշտապես ոտնահարում էր Հայաստանի նորաստեղծ հանրապետության իրավունքները: Այդ մասին վկայում է այն փաստը, որ Վրաստանն ամեն կերպ ցանկանում էր սեփականացնել Թիֆլիսում եղած համակովկասյան նշանակության ողջ գույքի օրինականորեն Հայաստանին պատկանող մասնաբաժինը: Արդեն 1918թ. աշնանը Վրաստանը սկսեց իր հավակնություններն անթաքույց դրսևորել ինչպես Լոռի- Փամբակի, այնպես էլ սահմանամերձ հայկական այլ գավառների նկատմամբ:
Պատմություն | Դիտումներ: 1572 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Ցեղասպանված լինելն ամոթալի է

 Այս միտքը միայն զգացմունքային չէ, այլ նաև գաղափար է, իր մեջ կրում է գիտելիքների որոշակի համակարգ և արտաքին պահանջարկ ունի: Ընդհանրապես, գաղափարը բանականության ծնունդ է, բանականությունը` բնության: Հենց այդ միասնականության հետ հանդես եկող զգացմունքային հայրենասիրությունն է հանգեցնում ազգային նպատակի ի հայտ գալուն և դրան հետամուտ լինելուն: Բնության օրենքների վրա հիմնված դատողություններն օգտագործողները բնապաշտներն են, որ նույն օրենքներով են բացատրում նաև պատմական երևույթները` ակնկալելով ազգի ապագայով մտահոգվածների հետ փոխադարձ կապ և մեր բարձրագույն նպատակի` Հայ դատի առավել արդյունավետ լուծումների հայտնաբերում:
Ցեղակրօն | Դիտումներ: 1733 | Հեղինակ: Ներսես ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 21-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

 Any one, who is more-less acquainted with the idea-spiritual system «Essence», which components are the theories of E-ism/Essence, «Genesis-Aya», the theory of armenians as an aryan race, with the adjacent literature and even with the materials represented only on this website, without any doubt or a prevention can find out from a material mentioned below, that the latter is just a fugitive reflection of the system «Essence» in spite of the fact that the author doesn't make any hint at all. Even more, he considers it as a personal authorship and is going to publish a theory under the very name "E-ism”. This is a really awfully phenomenon and most likely it has various reasons, which we'll reflect on other occasion. Here we only want to concentrate the attention of our readers.     We give this phenomenon to your own observation and analyses. You have the right to be authentically informed.
                                                                                                      Edition  
                                                                                                              (added 18.01.2001)

The 30,000 Data base of Armenian rock carvings called Karetaran [Stone Library]  records were hidden over 10,000 years and its divine message was used as a secret source of power. Unfortunately, at certain times, this sacred knowledge has been misused by certain forces to subjugate and control people. The archaic information of Karetaran is the main source of knowledge about Astronomy, Religion, various myths and highly developed cultural traditions, told through the medium of the hieroglyphic art language. These hierogrlyphs have documented the true Genesis Of Civilization. The attached rendered illustration is just one of the iconic hieroglyph ideograms whose deciphering is not an hypothesis, but is based upon facts depicted from Karetaran and compared with the earliest Egyptian twin-hieroglyphs and various other relevant writing systems as well as Egyptian wall paintings.
Պատմություն | Դիտումներ: 1308 | Հեղինակ: Karekin Dickran | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 18-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

ՓՈԽԻ՛Ր ԱՆՈՒՆԴ, ՀԱԿՈԲ

Ոմանք կարող են մտածել, թե մարդու անվան իմաստային նշանակության հարցը այնքան էլ հրատապ չէ, ուստի պարտադիր չէ հնից եկած օտար անունը կամ ազգանունը ազգայինով փոխարինելը: Սակայն անվանափոխությունը միայն ճաշակի հարց չէ, որ առաջարկվի հետաքրքրասեր ընթերցողներին և թողնվի նրանց հայեցողությանը: Ազգային մտածողություն ունեցող լեզվաբանը, հոգեբանը, պատմաբանը, արվեստագետը և ընդհանրապես մտավորականն ու ազգային քաղաքական գործիչը նախ ինքը պետք է պարզի իր անվան կամ ազգանվան ծագումը, և համարձակություն ունենա դրանք փոխելու միջոցով հայացնել, եթե օտարահունչ են, որպեսզի անձնական օրինակով կարողանա դաստիարակել նաև մյուսներին:
Ազգային քաղաքակրթության հետագա զարգացումը պահանջում է ոչ միայն անունների ծագման գիտական բացատրություն, այլև պատմական, տիպային, համեմատական վերլուծություն, որակական, քանկական բնութագրումներ, որպեսզի անուն կրողին հասանելի դառնա իր անվան ձևավորման պատմությունը` կապված տեղական, տարածքային, համաշխարհային բնույթի պատճառների ազդեցությամբ:
Հայրենասիրություն | Դիտումներ: 1827 | Հեղինակ: Ներսես Ներսիսյան | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 15-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

Հայկական մշակույթի ամենագեղեցիկ, խորհրդանշական և խորհրդավոր արժեքներից են հայոց ծիսական տիկնիները: Նրանց կերպարների և գործառույթների  մեջ առավել խոսուն ձևով է խտացվել և մարմնավորվել ժողովրդի անհատակ մտածողությունը: Հատուկ ծեսերով և հմայական բանաձևերով են ուղեկցվել տիկնիկի խորհրդանշական ծնունդը և մահը: Ժողովուրդը նրանց օժտել է մոգական ուժով, չարը խափանող, վտանգից ու չարից զերծ պահող հատկություններով: Տիկնիկների միջոցով ձգտել են ապահովել բերք ու բարիքի առատությունը, պտղաբերությունը, արգասաբերությունը, ընտանեկան և անձնական հաջողությունները:

Հայաստանում հետազոտությունների ժամանակ հայտնաբերվել են բազմաթիվ մարդակերպ և կենդանակերպ տիկնիկներ, որոնք դարեր շարունակ օգտագործվել են ծիսական արարողությունների ժամանակ: Այսօր մեզանում քիչ թե շատ հայտնի  տիկնիկը Նուրի տիկնիկն է և նրան ուղեկցող ծեսը: Իրականում մեր ժողովուրդն ունեցել է բազմաթիվ այլ տիկնիկներ, որոնք ժամանակին զուգահեռ դուրս են մղվել մեր կենցաղից, քանի որ մոռացության են մատնվել ծիսական տիկնիկին  ուղեկցեղ հավատալիքները և ծիսական արարողությունները:
Հայրենասիրություն | Դիտումներ: 2004 | Հեղինակ: Մանան Դաֆին | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 15-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

История религии подобна кроссворду. Сотни, даже тысячи неизвестных понятий, все они расположены симметрично, и понятными могут стать лишь на стыке двух рядов, вертикального и горизонтального. Тогда вспыхивает интуиция, пробуждается ощущение «поразительного сходства» того, что никак не могло быть несходным – просто потому, что кроссворд упорядочен симметрично.

Гениальная интуиция Жоржа Дюмезиля подсказала нам несколько новых слов. Одно из них – это «закон трёх функций», по которому строилось любое индоевропейское общество, начиная с древнейших времён и до самого позднего Средневековья. Триады Верховных Богов имеются во всех индоевропейских религиях. У римлян это триада Юпитер-Марс-Квирин, у германцев: Один-Тор-Фрейр, у славян: Перун-Сварог-Велес и т.д. Этим триадам в точности соответствовала своя иерархия на земле, своего рода «посольство» из мира Богов в лице тех, кто молится (жрецов), тех, кто охраняет (воинов) и тех, кто возделывает нивы (землепашцев). На языке Древней Индии все эти три сословия именовались «варны», а принадлежность к одной из варн (брахманов, кшатриев или вайшьев) – определялась фактом рождения.

Впервые в истории науки Дюмезиль чётко проговорил, что свои «брахманы» и «кшатрии» имелись в каждом индоевропейском обществе, а мир Богов в точности соответствовал этому трёхчастному священноначалию.

Если «брахманы», как духовная власть и высшее жречество, имелись в Индии – то почему им не быть, к примеру, у славян или германцев? Более того, существуют – и существовали задолго до Дюмезиля! – убедительные доказательства того, что такими «брахманами» древних европейцев были «арманы», перед духовным авторитетом которых склонялись самые дерзкие конунги.

Պատմություն | Դիտումներ: 2531 | Հեղինակ: Андрей Кондратьев | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 15-Հունվ-2011 | Մեկնաբանություններ (0)

451 մայիսի 26 – Ավարայրի ճ-մ (Վասպուրական, Արտազ գավառ, Տղմուտ գետի ափին)

"Մենավոր մի դամբարան ծածկում է իր տակ ամփոփված մի հոգու հավերժական հանգիստը: Ասում են Վարդանն է այդտեղ: Ճշմարի՞տ է դա - դժվար է ասել: Բայց դաշտավայրի վճիտ լռության մեջ երբեմն կլսես կոկորդային մեղեդու մեղմաձայն մի գեղգեղանք...: Այդ մեղեդին երգվում է այն պահին, երբ ոտ են դնում Ավարայրի դաշտավայր: Վարդանանց նվիրված դարերի հին երգն է դա: Եվ այդ հավերժական երգի մեջ արդեն ճշմարտորեն ամփոփված են Վարդանը և Վարդանանք"
Պատմություն | Դիտումներ: 2375 | Ավելացրել է: ANI | Ամսաթիվ: 29-Դկտ-2010 | Մեկնաբանություններ (0)